Cerradura de puerta inteligente Aqara S2 Pro 40-120mm Contraseña de huella digital inteligente cerradura de llave electrónica Mi aplicación de inicio seguridad de Control remoto

List price:
Price:
You save:
(%)
3
Quantity:
View cart→
  • Free Worldwide Shipping
  • 100% Money Back Guarantee
  • 100% Secure Payments

Product Description

Especificación:

Marca Aqara
Tipo de Aqara S2 ProInteligente cerradura de la puerta
Color Negro
Material principal De aleación de Zinc
Bloqueo Material de perno 304 de acero inoxidable
Cerradura Core grado Grado C
Desbloquear método Huella dactilar Contraseña de clave
Dimensión del producto 375,5×75,5x25mm (No contienen la manija de la puerta)
Tratamiento de superficie Hornear acabado de galvanoplastia
Las contraseñas de la capacidad 25
Longitud de contraseña 6-10 poco 20 DE virtual contraseña
Las huellas dactilares de la capacidad 100
Temperatura de trabajo -25℃ ~ 55℃
Protocolo inalámbrico Zig b
De la batería 4 o 8 Uds AA batería
Suministro de energía de emergencia Micro-USB
Tiempo de espera Aproximadamente 12 meses (10 veces/día)
Apoyo de la puerta
Auto información notificación Mal de huella digital y contraseña entrada recordatorio (entrada equivocada tres veces temporalmente cerrada por 5 minutos); de baja potencia recordatorio; Lockpicking recordatorio
Alarma Activa Lockpicking bajo el nivel de la batería
La descarga de la aplicación Mi casa

* Diferencia entre Aqara S2 (ID: 1439216) Y Aqara S2 PRO:

Aqara S2 PRO (versión de actualización)
1Más sensores de huellas dactilares¡! ¡El reconocimiento de la huella digital de algoritmo también ha sido actualizado y la capacidad para distinguir f ake huellas dactilares es más destacado!
2 EEmergencia clave: Aqara S2: clave Esta versión Pro:¿Llave electrónica?Aqara S2 PRO'S llave de emergencia tiene un alto nivel de ¿Y esta llave también puede eliminar la electrónica de información de autenticación en la aplicación después de la pérdida accidental que pierde la función de desbloqueo?
¿3 inteligente vinculación? El vínculo es más personalizado por identificación de interior y al aire libre de acción
4 función de alarma aumentado La Aqara S2 huella digital tiene sólo un simple grillete función de alarma y Aqara S2 PRO huella digital añade (1)Una puerta, no cerrado alarma(2)Una puerta virtual cubierta de alarma (cierre falso alarma)(3)Una huella dactilar de desbloqueo cerradura alarma(4)La clave es no salir de la alarma.(5)El desbloqueo de verificación error es más que tres alarmas (anti-Pruebas de desbloqueo de alarma)Cinco tipos de funciones de alarma

Características principales:

1 integrado de la vida-Tecnología de huella digital: Un paso desbloquear rápido y preciso

¿2 precisa de la tecnología de biometría: identificar eficazmente falsos huellas dactilares?

3 plug core plus llave electrónica cilindro: sirve un más confiable y fuerte de seguridad de protección de medio ambiente

4 inteligente Vínculo: vínculo es más personalizado por identificación de interior y al aire libre de las acciones

5 tres formas para desbloquear: se puede abrir con una llave electrónica de las huellas dactilares y contraseñas

6 APP supervisión en tiempo real: La cerradura statu en cualquier momento

7 Privac protección y anti-mirón: Apoyo anti-mirón virtual contraseña

8 diseño de seguridad: Ojo de gato desbloquear diseño

9 manija Reversible: apoyo y manejar

Contenido del paquete:

1 x Panel frontal

1 x Panel

1 x bloqueo cuerpo

1 x puerta hebilla

8 x tornillo

8 x batería

1 x Manual de apertura y gráfico

1 x bloqueo cilindro

2 x electrónica clave








/Servicio/
-Tiempo de entrega
Reembolso completo si el producto no se recibe en el tiempo de entrega garantizado
Más protección
15 días más de protección después de completar el pedido
Devuelve Extra
Devuelva cualquier producto, solo aquellos en perfecto estado
Calidad Garantizada
Calidad Garantizada o reembolso completo

Si tienes algún problema con nuestros artículos o servicios, no dudes en contactarnos antes de dejar un comentario negativo. Haremos todo lo posible para resolver cualquier problema y brindarle el mejor servicio al cliente.

Reviews (0)

No reviews yet.

Leave a Review

Item Specifics

Llaves Incluidas: 
 Sí
Espesor de La Puerta ajuste: 
 > 55mm
Material: 
 Acero inoxidable
Se puede personalizar: 
 Sí
Aplicación: 
 Entrada
Acabado de superficie: 
 Pulido
Número de modelo: 
 S2 Pro Smart Door Lock
Main Material: 
 Zinc Alloy
Lock Bolt Material: 
 304 Stainless Steel
Lock Core Grade: 
 C Grade
Unlock Method: 
 Fingerprint, Password, Key
Product Dimension: 
 375.5x75.5x25mm
Passwords Capacity: 
 25
Fingerprints Capacity: 
 100
Wireless Protocol: 
 Zig b
Emergency Power Supply: 
 Micro- USB
Support Door Bell: 
 Yes

SHIPPING AND DELIVERY

We are proud to offer international shipping services that currently operate in over 200 countries and islands world wide. Nothing means more to us than bringing our customers great value and service. We will continue to grow to meet the needs of all our customers, delivering a service beyond all expectation anywhere in the world.

How do you ship packages?

Packages from our warehouse in China will be shipped by ePacket or EMS depending on the weight and size of the product. Packages shipped from our US warehouse are shipped through USPS.

Do you ship worldwide?

Yes. We provide free shipping to over 200 countries around the world. However, there are some locations we are unable to ship to. If you happen to be located in one of those countries we will contact you.

What about customs?

We are not responsible for any custom fees once the items have shipped. By purchasing our products, you consent that one or more packages may be shipped to you and may get custom fees when they arrive to your country.

How long does shipping take?

Shipping time varies by location. These are our estimates:
Location *Estimated Shipping Time
United States 10-20 Business days
Canada, Europe 10-20 Business days
Australia, New Zealand 10-30 Business days
Central & South America 15-30 Business days
Asia 10-20 Business days
Africa 15-45 Business days
*This doesn’t include our 2-5 day processing time.

Do you provide tracking information?

Yes, you will receive an email once your order ships that contains your tracking information. If you haven’t received tracking info within 5 days, please contact us.

My tracking says “no information available at the moment”.

For some shipping companies, it takes 2-5 business days for the tracking information to update on the system. If your order was placed more than 5 business days ago and there is still no information on your tracking number, please contact us.

Will my items be sent in one package?

For logistical reasons, items in the same purchase will sometimes be sent in separate packages, even if you've specified combined shipping.

If you have any other questions, please contact us and we will do our best to help you out.

REFUNDS & RETURNS POLICY

Order cancellation

All orders can be cancelled until they are shipped. If your order has been paid and you need to make a change or cancel an order, you must contact us within 12 hours. Once the packaging and shipping process has started, it can no longer be cancelled.

Refunds

Your satisfaction is our #1 priority. Therefore, if you’d like a refund you can request one no matter the reason.

If you did not receive the product within the guaranteed time( 45 days not including 2-5 day processing) you can request a refund or a reshipment.

If you received the wrong item you can request a refund or a reshipment.

If you do not want the product you’ve received you may request a refund but you must return the item at your expense and the item must be unused.

  • Your order did not arrive due to factors within your control (i.e. providing the wrong shipping address)
  • Your order did not arrive due to exceptional circumstances outside the control of Importadora Onscreen (i.e. not cleared by customs, delayed by a natural disaster).
  • Other exceptional circumstances outside the control of onscreen.com.mx

*You can submit refund requests within 15 days after the guaranteed period for delivery (45 days) has expired. You can do it by sending a message on Contact Us page

If you are approved for a refund, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within 14 days.

Exchanges

If for any reason you would like to exchange your product, perhaps for a different size in clothing. You must contact us first and we will guide you through the steps.

Please do not send your purchase back to us unless we authorise you to do so.

Shopping cart

×