Nuevo Aqara N100 cerradura de puerta inteligente huella digital contraseña Bluetooth desbloqueo NFC funciona con Mijia HomeKit enlace inteligente con timbre

100% of buyers enjoyed this product! 39 orders
List price:
Price:
You save:
(%)
187
Se envía desde:
China
Color:
Cerradura tamaño:
Thickness 40-120mm
Quantity:
View cart→
  • Free Worldwide Shipping
  • 100% Money Back Guarantee
  • 100% Secure Payments

Product Description

Características:
-Adecuado para la aplicación Mijia y el kit de inicio de Apple.
-Más de 20 tecnología negra hardcore, anti-violencia, anti-acecho, anti-ojo de gato.
-Siete formas de desbloqueo: huella digital, contraseña, clave, contraseña temporal, bluetooth, NFC (Solo compatible con el teléfono Xiaomi, mi band 4, el último reloj¿) Homekit Bluetooth?
-Monitorización en tiempo real de la aplicación: comprueba el estado del bloqueo en cualquier momento.
-Protección de Privacidad y anti-mirón: admite contraseña virtual anti-mirón.
-Diseño de seguridad: diseño antibloqueo de ojo de gato.
-Conexión inteligente: la conexión es más personalizada al identificar acciones de bloqueo en interiores y exteriores.

Consejos: La contraseña temporal del período válido requiere que el teléfono y la cerradura de la puerta se conecten directamente a través de Bluetooth.

Diferencia entre la cerradura de la puerta N100 y la cerradura de la puerta S2 PRO:

1. La cerradura de puerta N100 tiene7 Desbloqueo de formas(Huella dactilar, contraseña, clave,Temporal contraseña bluetooth NFC homekit bluetooth), S2 PRO tiene3Formas de Desbloqueo (huella digital, contraseña, desbloqueo de llave electrónica)

2. Tiempo de espera:La cerradura de puerta N100 es de aproximadamente 18 meses,S2 PRO es de aproximadamente 12 meses

3. Bloqueo de puerta N100 compatible con la aplicación Mijia y Apple homekit,S2 PRO admite la aplicación Mijia

Por favor,Haga clic aquíPara ver el manual de usuario.

Diseño fácil de usar y fácil de usar

Desbloqueo con huella digital, contraseña, contraseña temporal, llave mecánica, NFC (Xiaomi solo compatible con teléfono, mi band 4, el último reloj), teléfono móvil Bluetooth, HomeKit.

Modo salir de casa: conexión de una tecla, protección inteligente.

Establece la cerradura de la puerta a través de la aplicación del teléfono.

Ver remotamente el estado de la cerradura de la puerta y iniciar sesión.

Duración de la batería superlarga de 18 meses. (Debido al cambio del entorno operativo, la duración de la batería será diferente).

Fuente de alimentación de emergencia tipo C.



Seguridad extrema, uso sin preocupaciones

3D capacitiva de reconocimiento de huellas dactilares

Algoritmo de identificación de huellas dactilares PB personalizado

Núcleo de bloqueo mecánico Clase C

Mijia/Apple chip de seguridad

Protege el agujero de la vista del desbloqueo

Virtual contraseña

Alarma de bloqueo, alarma de conexión de teléfono remota, alarma de desbloqueo, alarma de batería baja

Huella digital módulo de cifrado vinculante

Control maestro instalado en la parte posterior



Diseño minimalista, resistente y duradero

Panel integrado, diseño del mango

Marco y manija de bloqueo de puerta con textura esmerilada

Mango antihuellas dactilares

100.000 con prensa de la mano de las pruebas

Estructura de una pieza de aleación de aluminio

IML resistente panel

Fiable motor de embrague Mabuchi hecho en Japón



Control práctico, conexión inteligente

Equipado con puerta de enlace Bluetooth, conectado con muchos equipos inteligentes (Lámpara, cortina, robot aspiradora, etc.).

Toda la lengua de bloqueo detecta el cuerpo de bloqueo electrónico, lo que proporciona unas condiciones de conexión inteligentes.



Especificación

Fuente de alimentación: 8 pilas AA (6 V CC, no incluidas), fuente de alimentación de emergencia tipo C (5 V CC)

Capacidad de usuario: 50 huellas dactilares, 50 contraseñas permanentes, 25 dispositivos NFC, 25 contraseñas temporales y 8 contraseñas temporales únicas

Conexión inalámbrica: Bluetooth 5,0

Estándar ejecutivo: GA 374-2019, GA/T 73-2015 (Núcleo de bloqueo), GB21556-2008

Temperatura de funcionamiento:-25 °C ~ + 70 °C

Humedad de funcionamiento: 0 ~ 93% RH, sin condensación

Nivel de seguridad del producto: B

Nivel de seguridad del núcleo de bloqueo: Clase C (el nivel de prueba más alto)



Empresa estándar:

Q/QLML022



Prueba por encargo estándar GA, estándar de prueba:

GA 701-2007 condiciones técnicas generales para el bloqueo de huellas dactilares

Cerradura de seguridad electrónica GA 374-2019

Cerradura antirrobo mecánica GA/T 73-2015



Prueba por encargo estándar GB, estándar de prueba:

Gb21556-2008 requisitos técnicos generales para la seguridad de la cerradura



Bluetooth de prueba estándar:

SRRC certificación

BQB Bluetooth certificación

Las IFM de certificación



Peso del producto:4,2000 kg

Peso del paquete:5,4000 kg

Tamaño del producto:38,00×7,60×2,50 cm/14,96×2,99×0,98 pulgadas

Tamaño del paquete:(L x W x H): 46,40×21,80×17,80 cm/18,27×8,58×7,01 pulgadas
Contenido del paquete:1 Panel frontal, 1 Panel trasero, 1 cuerpo de bloqueo, 1 cilindro de bloqueo mecánico, 1 hebilla de puerta, 1 caja de hebilla de puerta, 1 Juego de tornillos, 2 teclas, 8 pilas, 1 Manual y cuadro de apertura

  • Tiempo de espera:18 meses

Reviews (0)

No reviews yet.

Leave a Review

Item Specifics

Nombre de la marca: 
 Aqara
Número de modelo: 
 N100
Material: 
 Aleación del cinc
Working temperature: 
 -25℃~70℃
Support Door Bell: 
 Yes
Standby Time: 
 18 months
Lock Core Grade: 
 C grade
Fingerprint Identification Rate: 
 98.7%
Dorr Thickness: 
 40mm-120mm
Wireless Connection: 
 Bluetooth 5.0
Door lock Voice: 
 Chinese/English
Power Supply: 
 Type-C emergency(5V DC)
Lock Body: 
 6068 standard
Panel size: 
 380.9*76.9*25mm

SHIPPING AND DELIVERY

We are proud to offer international shipping services that currently operate in over 200 countries and islands world wide. Nothing means more to us than bringing our customers great value and service. We will continue to grow to meet the needs of all our customers, delivering a service beyond all expectation anywhere in the world.

How do you ship packages?

Packages from our warehouse in China will be shipped by ePacket or EMS depending on the weight and size of the product. Packages shipped from our US warehouse are shipped through USPS.

Do you ship worldwide?

Yes. We provide free shipping to over 200 countries around the world. However, there are some locations we are unable to ship to. If you happen to be located in one of those countries we will contact you.

What about customs?

We are not responsible for any custom fees once the items have shipped. By purchasing our products, you consent that one or more packages may be shipped to you and may get custom fees when they arrive to your country.

How long does shipping take?

Shipping time varies by location. These are our estimates:
Location *Estimated Shipping Time
United States 10-20 Business days
Canada, Europe 10-20 Business days
Australia, New Zealand 10-30 Business days
Central & South America 15-30 Business days
Asia 10-20 Business days
Africa 15-45 Business days
*This doesn’t include our 2-5 day processing time.

Do you provide tracking information?

Yes, you will receive an email once your order ships that contains your tracking information. If you haven’t received tracking info within 5 days, please contact us.

My tracking says “no information available at the moment”.

For some shipping companies, it takes 2-5 business days for the tracking information to update on the system. If your order was placed more than 5 business days ago and there is still no information on your tracking number, please contact us.

Will my items be sent in one package?

For logistical reasons, items in the same purchase will sometimes be sent in separate packages, even if you've specified combined shipping.

If you have any other questions, please contact us and we will do our best to help you out.

REFUNDS & RETURNS POLICY

Order cancellation

All orders can be cancelled until they are shipped. If your order has been paid and you need to make a change or cancel an order, you must contact us within 12 hours. Once the packaging and shipping process has started, it can no longer be cancelled.

Refunds

Your satisfaction is our #1 priority. Therefore, if you’d like a refund you can request one no matter the reason.

If you did not receive the product within the guaranteed time( 45 days not including 2-5 day processing) you can request a refund or a reshipment.

If you received the wrong item you can request a refund or a reshipment.

If you do not want the product you’ve received you may request a refund but you must return the item at your expense and the item must be unused.

  • Your order did not arrive due to factors within your control (i.e. providing the wrong shipping address)
  • Your order did not arrive due to exceptional circumstances outside the control of Importadora Onscreen (i.e. not cleared by customs, delayed by a natural disaster).
  • Other exceptional circumstances outside the control of onscreen.com.mx

*You can submit refund requests within 15 days after the guaranteed period for delivery (45 days) has expired. You can do it by sending a message on Contact Us page

If you are approved for a refund, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within 14 days.

Exchanges

If for any reason you would like to exchange your product, perhaps for a different size in clothing. You must contact us first and we will guide you through the steps.

Please do not send your purchase back to us unless we authorise you to do so.

Shopping cart

×